Saturday, May 28, 2011

=,='


nih serba sedikit gambar time aku kuar ngan member2 aku malam selasa lepas , ( maybe )
niat nak g mandi kolam kat tempat keje akak aku ,
tapi sampai2 , guruh sabung menyabung lakk .
so , niat terbatal , then niat laen timbul . 
haa , pe die ? makan ahh derrr !
tak tahu nak watpe , 
so , makan jelah 
sambil ??
bergambar !

ni laa gambar member aku amik sebab nak kutuk aku 
then masukkan dalam FB dye . aiyokk !
malu eden, ekau buek gitu jang oii .
dua orang sendik tenagh berlagok ayu ! ahha ;)
*besties , SHAMYRA n SHADA :) 

kutuk kutuk !!!!

uewww , dop sedapp , tak makan jelahh :)


with my besties SENDIK , SAADAH ;) haaha * sorry

bengong skill blur , haa amek belake ! haha

peacee yaww ! ( care AC MIZAL dalam ML )
haha . ;)
berterima kaseh pade NURUL ADALIHA dehh sebab amik gambo aku .
hehe . ;) 

time aku bosan , aku pakat edit gmabo , sesuka hati aku , ;)
nih haa jadi nye . hehe

No comments:

Post a Comment