Sunday, June 12, 2011

11 / 12 .06.2011

fellas ;) camne ? sehat ke arinih ? harinih aku nak cite banyak sngat , haha . ;)
p/s : kalau nak stay coz nak dengar aku membebel , oke . terima kaseh . kalao tak sanggup , korang leyh bukak BLOG len lakk k :)
oke  , 11.06.2011 ;)
banyak perkara berlaku ,( bukan penting but gembirakan hati aku nih )
FIRTSLY :
semalam jiran depan rumah aku ade kenduri sambut menantu ,
so , rumah aku sekali tumpang busy n bising , huhu ,
sebab jiran aku letak PA System kat laman rumah aku ,
leyh tahan lagu2 yang abang2 tuh maenkan ;)
so , mule2 budak2 yang nyanyi .
budak bekas IK ( Idola Kecil ) Balqis
tak kenal ? nih ha gambar dye .
nih mase dye dalam IK . ( kiri sekali )


mase kat rumah aku ,
* sorry blur , adk aku ah nih snpa gambar .
oke ah dye nyanyi , merdu n best . nyaring2 gitu , * aku tak kenal dye sebenarnye , tak amik port sal IK4 , kecuali mase IK 2 , mase AZAM , DAYANA tuh semua ;) hehe . dalam 6 7 lagu kot dye nyanyi , jiran aku yang jemput dye , ( bayar kott , ntah ah ) lagipun Balqis nih anak angkat sepupu jiran aku . murah2 ah kot amik ;) huhuh . oke abes cerite pasal dye . ;)

then , ade someone boy nih , jiran aku je . haha , mase dye mai umah aku , aku ngah layan FB ,
dye pe ag , duk tengok ah aku chat ngan sape . dye kabo takot aku curang dengan dye , hahah
couple pom dop . nak curang bakpe opp ?  
tapi dye memang baek ah k  , 
then aku suh dye buat Fb gak , senang nak tengok aku curang ke dokk *wat maen ke dye 
tahu dye jawab mende ? haha , dye jawab , takboh , katgi abg ade Fb kte cepat putus  . gaga
setok pom ade gop , haha . gitu sekali dye orhh ;)
nak kena mane satu dye ? k aku upload gambar dye time kenduri semalam ;)
haaaa , jangan semangat nak tengok ah . aku tak boh masukkan laa ;)
aku just nak msukkan gambar aku nak g kenduri semalam . with my family ;)











pengantin baru ;) tuh dye yang aku cite tadi , baju pic tuh :) haha
dah puas tengok ? hehe ;) nih cerite sal laen lak ;)

oke , arinih 12.06.2011 kan ? so , arinih lah genap aku couple setahun dengan dye nih . . jap aku upload ;)


haha , nih la pakwe yang setahun dah aku couple ;)
no lah , setahun tuh bemaksud dah setahun aku jadi pelajar kat
IKIP INTERNATIONAL COLLEGE ;)
nih alah satu kampus IKIP , ade lagi beberape , tapi takyah masukkan lah ;)
aku daftar masuk 12.06.2010 ,
mase masuk daftar tuh sumapk cuakk , dengan ramai giler student nak daftar ,
aku nih jenis penakot berdepan orang , malu pom ade ;)
so , mase daftar ramai giler aku jmpe budak2 berlagak , haha
n yang aku canai2 tuh , diorang lah member aku sekarang :
mereka ialah Faten Amira Amin , Aishah Arshad , Mira Bear , Khairina Shaheera , n Aiyn Devellaloha .
team 303 :) haha , HAWWTTT gitu . haha
mase mule masuk , aku sumpah tak tegur diorang 
aku bilik depan mase tuh , semua duk kat bilik belkang dah borak2 antara satu same laen
aku duk sorang dalam bilik smabil kemas barang n wat sombong taknak g belakang 
*nak sangat jumpe budak2 bilik n kenal2 sebenarnye :) ahha
then tengah2 kemas sorang2 , Aishah masuk tegur aku n ajak pegi lepak bilik blaknag
aku mengiyakan je sambil senyum tye2 sket psa dye .
lepas kemas , aku pegi blkang n kenal lah ngan sorang2 dak nih ,
mase mule2 kenal Ein , dye suh panggil Mummny :)
hehe . dye comel keyh 

k nih gambar kitorang mase2 mule merangkap ke dunia COLLEGE :)

hari kedua kami berkawan 

Aishah n Mira 

Ein ( mummy ) , Aishah , Aten , Shasha 






p/s : nih aa gambar kitorang ;) Hawttt diorang kan ;)
12.06.2010 , masih segar dalam ingatan aku .
Aten , E'in , Aishah , Mira , Shasha , 
aku sayngkan korang ;)
korang lah member aku ,
muahhhh 

SElaen dari tuh , semalam mase kenduri someone yang aku takboh jumpe , mai kenduri gop ngan member dye . seriously , memang aku rindu ;)
tapi dopleyh rindu ngat dh sekarang , hook orang dah eakpom ;)
aku harap mg hepy MM ;)

thats all , thanks kerana membace nih semua yang aku membebel ;) aku tahu panjang berjeler2 aku update 
hahah , takpe , asalkan korang puas kan ape yang aku ceritekan . hehe . nice reading sayang ;) salam .


No comments:

Post a Comment