Tuesday, August 9, 2011

Al- Kisahnya

sebenarnya entri nih dah lame lam draft..tp x ckop mase utk mengarang..so nih ada masa sket..jom kita luangkan masa emas anda dengan membaca coret-corat budak hingusan nih..:P

sepertimana kita tahu..setiap detik..haaaa..okeh..tipu...setiap minit kita dapati relation di dalam facebook akan bertukar..(same cam aku dulu..tiap mggu asyik wat relation ngn orang lain jer..)..sbb nk kate detik ngn saat..mcam terlampau sangat..hahahhaa...

SINGLE
klu yg nih xyah pakai lampu suluh atau torchlight..sbb pakai sportlight...terang bercayaha...Kalau perempuan letak status "single" bermaksud..."hai..sy name ***,single lagi...jom la berkenalan dengan sy"...kuang3..

Kalau lelaki lak?..ish..nih yg aku x paham nih..hahaha..ada yg relation..nk letak single..sbb tkot jatoh market..ekkekee...ada yg btol2 single letak sbb mereka jujur kot..hahhaa..xmo pk sangat sal awek..(ish,btol ker?)

IN RELATIONSHIP

hah!..yg nih ada 2 jenis..yg relation sorang2 atau dengan kate lain xder patner dan relation bersama patner..

In Relationship
-pkwe or makwe dia xder FB..haish...logik ker??.(ada lagi ker zaman skrg nih)
-makwe or pkwe dia x cantik/hensem..
-xnk bg orang lain ganggu dia
-makwe/pkwe dia dah close FB(deaktif)
-lesbian or gay??..muehhehehehhe...

In Relationship With
-haaaa...nk show off kat dunia yg pkwe/makwe korang cantik.hensem..hahaha..mesti la nk tunjuk kan..yeaah!!..
-relation dengan kawan sekolah..uni..or whatelse..just bubuh title..sume boleh kan?

IN OPEN RELATIONSHIP

open??bukak??dedah??hahhaha..ape makna aku x tau...tp aku rase open relation nih cam "skandel" kot..
aku rase status nih cam x elok sket la..sbb klu ikotkan budaya barat..open nih maksud dia bebas atau openminded...so dalam bab seks pon diaorang main taram jer..hahaha..so aku rase status nih muncul apabila kedua2 pasangan tidak mahu terlalu serius dalam perhubungan ata terikat..so dengan status ini..masing2 bebas nk buat ape saja..

tp kadang2 aku pon terjumpa org kita buat status cm nih..aku pon x pasti yg diorang paham x maksud in open relation..

MARRIED?
DIVORCE?
ENGAGED??


hHAHA 

P/S : nih aku copy dari satu blog ruangan facebook blogger punye . ayat pedas , so sape terase . I, SORRY SAYANG :)

No comments:

Post a Comment