Monday, May 30, 2011

kamu ...

dah2laa nak usha hal aku je ,
mu takdop keje laen doh ke ?
aku doh tahu dah nak kabo care gane ag ,
aku doh banyok bersabo dengan care mu n perilaku mu ,
aku boleh sabo ag , jangan ah sampi satu level , 
aku dokleyhh sabo then m**** mu ,
mesti mu dopp suke kan ? 
same gop ngan aku ,
aku dop jual name mu , dop jual FB mu ( sebb mg xdop BLOG )
sebab aku takboh tunjuk sape yang aku tengoh mroh .
kalau nok , aku boleh je mentionkan name mu .
oke ? jangan sampai aku baloh nga mu ,
mu kan 'kawan' seklah aku dulu .
i still respect u lagi k ;)
thatss all
;)

p/s : nak bace boleh pasal hidup aku , tapi takboh mu sakit hati n ngadu kat someone . oke ,
 aku jujur ngan semua orang termassuk kamu dan kamu . ohyeahhhhh! =,=' terima kasihhhh .
assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment