Tuesday, May 31, 2011

movie :)

nih nak cite sal movie yang aku suke untuk tahun nih ( setakat hari nih )
semua aku tengok ngan kawan n 'kawan'
haha , sape laa 'kawan' tuh kan ?
just member only kott .
nak tahu pe pilihan aku setakat nih ?
haa , nih haaa ..

nih aku suke sebab dye banyak pengajaran hidup
yang di lakon kan dalam filem nih . memang terbaek
even jalan crite dye terok ngan care diorang blakon ! ;)
cerite aku rase paling giler n bosan ! sebab pe ? haha
sebab aku tengok kat 10 kali ! tengok ngan member kat 5x , ulang2.
then umah lakk , familyy aku langgan . berulang2 tengok ! siyes best!

cerite nih aku tengok ramai2 ngan dak bilik n someone ,
best n kelakar ! nak2 kalau pakai cermin mata 3D ,
ulat siyes macam nak campok kat muke ! haha . 

siyes cite nih wat aku nanges ! ;) *malu
tapi betol , aku tengok cite nih nangis . kat scene last ,
mase Atan ngan Luna gaduh , aihh .
runtun hati aku .betol2 terase mase tengok . sakit haty* haha

untuk tahun nih , aku piih cite nih !
HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA
memang best ! aku tengok mase first day kuo kat wayang ngan 'dye '
dye yang semangat nak tengok sangat ! then aku folow.
bapak malas nak ikut dye mule2 , then bile start . oke ,
fun! memang mencabar cite dye . aku tengok cite nih tak asyik tutp mate je
bukan takot , tapi seriau tengok bunuh2 nih . ;) heppy .
TERBAEKKKKKK !!!! 
oke , cite dye memang seram at first ! tapi , rupenye .
hmmm , not badd lahhh :) tapi menjerit tuh tetap ade . :)
mase aku tengok movie nih , bape orang je melayu , yang len sume cine!
haha , lawak tol . :) tapi tetap best !

ishh dye ! sweet giler doe . sumpah sweet ,
si pelakon lak sesaui berdua ,
FARID KAMIL n LISA SURIHANI .
same handsome n same cantik ;)
tapi cite nih , buat aku jatuh cinta ahh .
haha , n aku nak bercinta lepas kahwin .
ohsweeet! hhehe , 
cinta lepas kawin bahagia kan ? *maybe
:) cite nih memang TERBAEKKKKK gak ahh! 
p/s : sekian terima kaseh , KASEH :)

No comments:

Post a Comment