Wednesday, June 1, 2011

SORRY FIRST


firstly aku nak mintak maaf kat someone boy nih ,
aku lansung tak bermaksud nak buat kau camtuh ,
but lastly , aku BERJAYA buat kau BENCI sama aku ;)
yessss! aku suke , aku suke kau benci aku .
tuuh dah cukup bahagia untuk aku =.='


CERITE HARI YANG LEPAS


nih aku nak share gambar aku time aku tolong member aku catering ,
time nih kat Pantai Teluk Kalong , Kor Kadet Polis ade perkhemahan kawad ,
n yang bestnye ! KEMAMAN tempat pertama . cayalah KEMAMAN . :)
(Saya Bangga Jadi Warga Kemaman :) ) *tetibe jeee , haha
cuti2 nih aku takde keje nak buat , just duk umah .
jadi BIBIK ! ;)
so , mak dye offer nak ikt n tolong tak ?
haaa , aku ape ag , NAKK!
bosan lah tiap2 hari duk umah , 
keluar g jalan2 pun just petang .
( tuh pun kalo mokpok aku bagi kuo laa ) huhuh
k , NAHHHH ! member aku ' Adah ' yang amik gmbar aku je .
gambo dye takboh amik . ahaa .


lapo2 , makan karipap je lerrr =,='

mau kaaa ? ade ag separuh ;) heee

di ganggu oleh ' SAADAH ' ;)

yang di ubah oleh aku n SAADAH ,  simple jee . 

♥ peace yawww


mengade siket 

;) just simple about me 

rockkk bebeh ;)

No Time To Rest Dancing All Night 

SAADAH n WAWA 

P/S : nih haaa , gambar2 . hmmm , ade aku kesah kau kutuk aku ? kesah lak aku kan ... nice day sayang . loveyoumuahhh! haha .

No comments:

Post a Comment