Sunday, June 5, 2011

hali ini punya celita .


hello fellas ;) how today ? hari nih aku rase hepy sket dr sebelom nih , why ? banyak aku nak cerite ;) 
first untuk permulaan hari nih , aku di kejutkan oleh mak sedare aku ( Ma Aya aka Ma ) , lam kol 6.00pagi ! *OMG OMG ! haha . uihhh , awal tuhh . hehe . tepom pagi2 dah berdering , hehe , yela fon aku dah lame silent pagi2 sejak takde orang nak call kejutkan pagi2 ;) *bangun sendiri je kite , hehe . dye ajak aku pegi Kuantan , coz dye first time drive sendiri pegi Kuantan ngan kereta dye . oke then , aku tanye Mak Ayah aku , tanye punye tanye , diorang bagi . Amin ! dah ah aku dah gila punye rindu kat Kuantan . even baru tinggal lam 2minggu kott . tapi rindunye , aiihhh  ;) no lah , actt aku rindu kat dak2 dorm aku . ;) Chunli , Sabah , Mimie , Jieha , Ada , Nad . tapi yang aku tahu Nad n Ada dah pindah bilik . hmm ;( sunyi lagi bilik aku , lepas Neny , Tyra , n Zatul keluar dari dorm . hmmm , . pe cerite Ada n Nad keluar , tuh len cerite k . ;) so , berbalik dengan story mule2 , pegi sane , hamboiiiii tak abeh2 aku , maksedare n kazen aku gelak . ade je yang kami ketawakan . haha , ade ag satu cerite , tapi biarkanlah . * malu kottt , hahha .

k , yang satu ag , balik2 Kemaman , Abang Ipar aku sms aku suh temankan Akak aku kat rumah , dalam kate len , teman tido kat umah diorang , haha , oke . aku nak temankan . dalam2 aku ngan siap ngemas baju2 nak g sini ( umah akak aku ) , akak aku update status ( Faizan Damia Mustafa ) , berbunyi macam nih "Doa telah dimakbulkan..." . haaa , aku ape ag , dah agaklah dye mengandung . ;) sebab dalam minggu nih badan dye tak sihat je , asyik muntah n tak sehat badan , haha , dengan semalam akak aku datang rumah amik kad baby yang anak sulong dye harituh , haha , aku suke ;) alhamdulillah , akhirnya akak aku dapat gak cahaya mata sorang lagi lepas anak sulong dye dah berusia 4tahun . aminn . ;) terima kaseh Ya Allah ... Kau menambah kan lagi seri dalam kehidupan kami sekeluarga . :) Semoga akak aku selamat melahirkan baby nye tahun depan . TAPI ! tuh cerite akak aku yang SULONG , yang satu ag akak no tiga , dye pom ngah ngandung sekarang . dah 7bulan lebih dah , DUE dye lam bulan 8 . yeahhh! bertambah kemeriahan ah nati kannn , setahun sorang . APE ? aku ? heee , tunggu lah 10 tahun ag ;) keyh , STOP mengarut . ;) *Semoga AKAK2 aku selamat melahirkan anak2 mereka . Amin .


then nih lakk ,aku nak gitau pict mane yang aku SUKE ! ;) means pict yang milik aku , MY OWN . ;) ni haaa , 













nih semua gambar yang aku sayang sangattt ;)
p/s ::: thats all sayang kuh , ;) nice reading yeahhh . love you my readers , 

No comments:

Post a Comment