Saturday, June 4, 2011

terase nak bagi pesanan lahhh , ;)


hye korang!
aku rase nak post sal someone lahh .
not special person k ,
just a member .
hmm , 
aku tak tahu dye bace ke tak post aku nih .
sebab aku dah tukar URL kan ,
tapi i think dye still stalk yang aku punye**kott ;) heee
haha ,nothing lah just aku nak dye kuat harungi liku2 hidup nih .
semua yang realiti dalam kehidupan nih tak mudah nak harungi ,
semua susah , asalkan awk kuatkan semangat dan hati awk .
saya tahu awk kuat , awk dengan dye memang di takdirkan untuk together .
hmm , for A*** n Q** **, i wish u always together , 
dah gaduh2 k . semua masalah nih ade jalan penyelesaian 
aku mintak maaf if aku pom salah satu masalahnye .
aku anggap korang sume member aku . 
hmmm , tak best kan kalo gaduh dengan member2 
seburuk2 mane pom perangai korang , *aku tak maksudkan
gaduh setare mane pom ,
aku still anggap korang friends aku .
tak baek berdendam right ?
aku harap jugak korang tak NOKTAH kan perhubungan korang .
u need each other right ?
so , dont stop like that .
*jangan tanye camne aku leyh tahu pasal korang . :)
bdw , do the best k . 
aku doakan korang yang terbaek , :)
kalau kawin , jangan lupe jemput aku keyh 
salam . u all still my friends till the end ! =.='

p/s : cahiyok chaiyok ! n kekalkan aishiteru korang !!!! gudluck fireind :))))

No comments:

Post a Comment