Friday, June 3, 2011

tak caye ;)


haha , 
tengok tajuk pun dah rase semacam .
nolah , aku cam tak caye yang aku masak makan malam hari nih ,
=.=' takkde lah , keje aku just masak siang je .
makan turn orang len , 
malam nih aku terpakse masak , adoiii .
bapak pening tak tahu nak masak pe .
last last aku masak ayam masak sambal ,huhu .
yang makan pun just 3orang . yang len diet .
nak nak abang aku , AIFAA , langsung dah tak makan nasi ,
tak makan nasi lam 2tahun  kott ,
nih kes dye diet tak makan nasi lahh ,
last last , nak makan nasi muntah balik . 
sampai arinih tak makan nasi ,
dye just makan lauk2 yang dye msak or mak masak ,
pelik ? =,=' kan ? tapi tuh lahhh dye ,  :)
berbalik dengan tajuk asal yang aku cite tadi ,
ku hentam je , wawaw , tapi habes lah jugak .
sdap gak kot :) heheh
k lah , nak tengook MAHARAJALAWAK .;)
love Jozan , Nabil , Sepah . 

No comments:

Post a Comment