Thursday, June 2, 2011

Y E S ! B O S A N . come near me honey ~

hye readers ~
minggu nih bosan lah bagi aku ,
adoii , dun no nak buat pe .
umah aku pun sunyi je .
tak cukup people . haha
yang tinggal aku , adik aku , abang aku , ayah n kakak aku .
mak aku ? haaa , dye ngah bestbest pegi holiday ke Thailand .
dye follow rombongan office dye .
g lak 5hari . sian kat ayah aku takdop teman .
start mok g , ayah sokmo masuk tido awal . cian tol .
makan pom tak menentu .
weyh ! bukan aku malas masak kat ayah .
time siang , aku dah masak untuk lauk tengahari semua .
then malam , memang aku tak masak .
akak aku lak malas nak masak , balik keje sokmo lewat ,
so , mase dye odw balik keje , dye beli lah makanan untuk kitorang .
keje aku hari2 kemas umah , sidai baju, lipat baju , n masak .
nih laa keje aku time cuti . nak keje ayah tak bagi .
hmm , naseb mu laa nana weyhhsss ! ;)
so , sedang menghitung hari tunggu mak balik
yesyes ! BARANG BARANG .
ntah ape lahh mak aku beli . hehe .
k lah , sampai sini dulu coretan mengarut aku . =.='
byebye .

No comments:

Post a Comment