Monday, June 27, 2011

rindu korang ;)



hye fellas , 
hehhe , lame tak buat karangan kan ? ;)
sory lah , aku pom rindu kat kau n blog aku , hehe
seminggu lebih jugak blog aku bersawang kan ? hmm
aku sakit , sebab tuh aku takde mood nak online , nak karang pom malas .
hmm , aku tak sakit terok pom . 
jus sakit dalaman ( bukan sakit hati putus cinta oke ;) 
ntah lahh , aku nak cite pom serba tak kene .
sebab panjang sangat , hehe . takde  lahh ,
aku sakit sebab kene dengan ' NENEK ' kat hostel aku .
dye tak puas hati ape lagi lah ngan aku ,
tahun lepass dah berubat , then kali nih ade ag ,
naseb lahh aku , hmm kadang2 rase cam nak keluar dari hostel then sewa umah .
tapi tuhh lahh , susah lahh , nak cari rumah area Indera Mahkota tuh bukan senang .
terpaksa lah aku mengalah then stay untuk situ kat sem sem akan datang .
mase aku sakit , aku jadi malas nak buat ape2 ., kuar lepak ngan kawan , kuar dari rumah . cam nak stay umah je .
then , perasaan dan fikiran aku terganggu . macam2 aku fikir , semua mengarut . 
aku tiap2 hari duk umah sorang2 je . ade g beljar , keje n sekolah .
soo , aku terpakse duk sorang layan perasaan sorang2 kat umah .
start aku sakit , aku jadi takot duk umah sorang2 , aku akan rase something yang aku tak selesa /
so , member2 aku yang tak study or keje lah mai temankan aku dari pagi sampai petang . :)
n now ? aku semakin kuat , n sihat . mak ayah aku dah bawak pegi berubat .
( mungkin korang rase khurafat or what sebab pegi berubat like that , tapi ia nya mujarab oke , semua cara pengubatan dye , dye gune ayat2 Al Quran . atas masing2 kann ? )
thanks sangat kat mak ayah aku , adk beradik aku , kawan2 aku . Adah , Fini , Myra , Bibah , Epah , Qal ade time aku sakit nih , korang lah semangat aku untuk kembali ceria cam dulu , mase aku sakit , Ya Allah memang seksa . monyok , muram , kurang cakap , makan takde selera , pening kepala , semua lahh ade . 
YA Allah , terima kasih kerana dah sembuhkan aku . Kau telah pulihkan aku seperti sediakala , Terima Kasih Ya Tuhan :)
alaupun sekarang aku tak berapa oke lagi , masih dalam proses sembuh , aku akan cube kuatkan diri aku lagi untuk berlawan dengan keadaan nih .i'allah aku akan oke , then tak sabar2 nak jumpe kawan2 kat Kuantan ! rindu sangat kat diorang . hehe .;) k lah , sampai sini dulu karangan aku . nati aku sambung ag k . missuallreaders ;)


p/s : atas diri masing2 nak caye or tak pasal alam ghaib or beubat secara dukun , bomoh or ustaz . tapi nih lah yang di alami oleh sesetengah manusia , belum kene belum tahu , RIGHT ? kalo korang kene , baru korang tahu camne rase nye , rase laen pade diri korang ;) hehe , so take care ursef sayang :) bye peeps ...

No comments:

Post a Comment