Friday, July 22, 2011

The Popper's Penguin ;)

hye fellas . double triple sorry tak mengupdate sekarang ;) sooo lazy laa nak bukak blog sekarang ,
pheeeuuuuw ! banyak sngat nak cerita kat korang . tapi aku malas nak type , hehe . but now , aku nak cerite pasal tajuk atas ! THE POPPER'S PENGUIN .
ohyeahhh ! best sangat cite dye , memang tak rugi aku tengok semalam before aku balik kemaman . hehe .
penguin penguin tuh ! damn cute lahhh . aku nak bela jugak boleh ? hhehe . semua penguin tuh ade name name . ikut perangai diorang . ;) hehe . like , KAPTEN , STINKY , LOUDY , LOVES , BITES , n satu ag aku lupe . alaaa , ape laaa name dye . yang nih kalau tak silap aku dye asyik langgar dinding or ape2 je yang kat depan dye , hehe . dye semua cute ! sumpah doe , kalaulah Malaysia nih bleh bela penguin , sekarang jugak aku amik penguin yang kat Langkawi tuh . aiihhhh ! sape yang lom tengok , tengok lahh . best ! tak nyesal tengok punye . hehe . for capital ( i ) , i sure u very admire this filem kan ?sebab diorang cute lahh , yang u suke penguin kan ? ;) hehe , ( macam lah si dye layan aku sekarang , lost contact teros dah . takpe , asal bahagia ;) ) sooo , korang ! pegi tengok taw cite nih . hehe . ( promote ) . k byebye guyss , muahh ! ;)

*same2 makan ;) cutttteeeeeeeeeeee


menari same same . sumpah geram time nih . ;)





No comments:

Post a Comment