Saturday, October 15, 2011

baru nak kongsi ggambo raye :) haha


assalamualaikum :)
ish , dah nak masuk raya qorban dah kan ?
aku baru nak upload gambar raye . heee,
bukan ape , BLOG aku baru dapat bukak kan ?
so , bru dapat share lahh . ;)
now , have a look . sikit je aku masukkan nih . 

 tengok je lah , nih lahh keluarga besar aku ( belah ayah aku , MUSTAFA bin ALI )

ini yang masih SINGLE ;)

me with my lovely cousin ;)

ini ahli keluarga aku . 8ahli semua , haha

family with abg ipar n anak2 sedare yang buas lagi cumel ;)

k,yu with her own family .

wawawawa , family aku paling ramai ahli , gilerr ! lovethem!

my ahli bapak sedare ;)

paksedare bongsu aku , ganas doeyh .
asyik kene buli je aku dengan dye heee


my maa , ;) hope they will happy forver n ever , amin .

haaaa , ini lah TOKKI n TOKWAn kesyangan saya :)
POKTEH ALI n MOKTEH JAH

anak dara pingitan , huhu

keadaan rumah tokwan tokki aku di pagi raye :)
time nih lah kami dapat kumpul all the family .
besttt ;)

k.jan dengann keluarga dye . ;)

notakaki : camnih lahh keadaan aku n family time raye , suasana tak pernah berubah .
just yang dah kawin , yang menambah anak lagi je yangg berubah . haha
aku bile lak nak kawin nih ? :) tak sabau nak ade ffamily sendiri dengan yang aku sayang
( macam ade orang nak sayang2 dengan perangai aku camnih , kann ? )
takpe , aku terima je sape jodoh aku ,
dye or pilihan family aku ,
if aku tak jumpe lagi jodoh aku around 25 , oke aku akn suh family aku decide
hee , giler kan ?tapi nak wat camne , semua manusia nak berkeluarga kan ?
kadang aku jeles tengok orang bahgia ,
ishhh! takpe nana , kau mude ag derr , ;) hee
aku akan ikut pilihan family aku , asalkan dye tuh baek n tak sakiti aku .
hmm , buat ape nak sayang2 kat org , tapi dye tak macam kte harapkan ?
kte harapkan dye jage kte , tapi dye pun tak sure lagi ape akan terjadi mase depan dye nati .
ape pun , aku akan support dye , support as well .
aku sayang dye kkott , sayang je , kawin dok ttentu ag weyhhh :)
k lah , nih gambar aku , law tak puas hati , tengok lah dalam album Fb aku k :)
bye all ,
iloveyousoomuch! muahh! :)

No comments:

Post a Comment