Saturday, October 15, 2011

hati aku merintih malam nih

hye all , ;)
buatpe ? haihh , i think i cant sleep this night .
WHY ? because i thinking about someone . aku taknak mentionkan name dye ,
tapi seriously sekarang aku rase kosong , means aku tak tahu nak buat ape dengan takdenye dye , hmmm
dye off phone dye dari petang tadi , maybe around 3P.M , i dun know why ,
tadi aku balik dari Kuantan , aku mesej dengan dye oke lagi , then tibe2 , ' PENDING ' ,
okeyh , aku tak syak ape2 ag , aku fikir he just off the phone for charge his battery phone , oke .
tapi ia berlarutan sampai sekarang , pheeuuuw ! :(
aku sampai umah around 5o'clock . oke , aku online n look dye punye wall Fb .
dye update status cakap , fon dye dah jahanam !
WHY ???? kenapa jadi macam tuh ?? ape lagi masalah awk ?
before sy balik , kte cakap elok n gurau2 lagi kan ?
kenapa wak ? ape yang awk hadapi plak skrg ?
saya betul2 nak tahu . seriously , air mata aku jatuh .
aku PM dye punye inbox , but dye tak reply . oke aku sabar maybe dye belom online .
then after 2 hour ( MAYBE ) , aku online n tengok dye online but !!!
tak balas inbox aku bagi tuh , tapi kennapa ?
aku ade buat salah ke ?
sekalilagi air mata aku mengalir , aku tak tahu kenapa air mata aku cepat mengalir sekarang . just abaout HIM !!!
yeah , aku tahu aku dengan dye tak declare ape2 ,
 and aku tak mengharapkan . tapi dye lah teman yang aku sangatt rapat sekarang .
entah lahh , aku tahu aku maybe bukan jodoh dye ,
 ade pihak mengharapkan kitorang together balik , but aku sedar ,
aku tak mampu miliki hati dye kali nih .
hati dye dah di takdirkan untuk orang laen yang lebih sesuai ,
aku hanya di takdirkan as his friend .
aku dengan dye jauh even kami saling memahami ,
dye betul2 buat aku risaukan sye sekarang ,
aku dah mati akal nak contact dye macamne .
aku takde num kawan2 dye kat sane , n now aku just harapkan abg angkat dye je jagekan dye untuk aku kat sane , aku Pm abg dye , yesss ! at the end story aku dapat malu sebab buatt macam nih n denggan aku have NOTHING with HIM
, tapi dengan cara nih  aku dapat kurangkan kerisauan aku dekat dye .
pheeeuuuuwww ! bertahan lahh nana , maybe awk perlukan mase kan ?
SUMPAH AKU RISAUKAN MU !
please switch on ur phone sayang , betul2 risaukan awk
yeahh! maybe belum 24jam kan ? baru je beberapa jam awk off n tak contact saya ,
tapi nih lah yang saya rase , saya rase sunyi takde awak ,
rindukan awk , risaukan awk , n nangis sebab awk .
please , saya takmau pape jadi kat awk ,  phone tuh je lah tempat kte rapat sekarang sebab awk jauhh sangat dari saya . hmm . TOLONG ?
kalau ade ape2 masalah , tlong bgathu saya . balik rumah sini , please .
i beginnnn u !

p/s :awak , please lah jangan buat mcam nih lagi , please bukak fon awak . hmm ,
saya betul2 risaukan awk nih , yelahh , memang saya gila kan buat camnih ? ' giler bayang ' , right ? oke , saya dapat malu ? arghh ! what the ****! saya tak kesa , asalkan awk oke ,
please , please , n please . saya merayu , saya betul2 risau dengan awk tak gtahu sepatah kat saya ape mslah awk , awk lagsung takk reply msj inbox sy , bakpe ??? saya buat salah ? please , please . hmm :(

No comments:

Post a Comment