Sunday, October 9, 2011

raya ;)

hye all , first at all ASSALAMUALAIKUM ;) heee
now , aku nak kongsi gambar aku mase aku raye dengan seseorang ,
special for me but not special to him , maybe ;)
nih dye Muhamad Mustaqim or  Aqim ;) ,
dye kenalan lame aku , haha , kenalan , yess dye ex aku ,
but kitorang still kawan n kawan .
aku selesa dengan dye , dye lah kawan aku .
maybe ade setengah orang akan cakap tak mungkin akan berbaik semula dengan ex , right ?
n seriously , aku memang rapat dengan dye , bukan dye je , family dye jugak ,
aku suke n sayang family dye , diorang happening , sporting n else ,
walaupun kitorang di labelkan EX EX , tapi aku rase bukan penyebab aku nak jauhkan diri  aku dr family dye. kadang2 bile aku duk ngan family dye , aku rase nak terbakar je , asyik kene kutuk je ,
mulut diorang sume pedas2 doe , haha
walaupun lepas kitorang putus , da berape awek dye sapu . aku tak kesa , asalkan dye oke sudeyy ;)
aku nak dye gembira je , tengok dye gembira dengan hidup dye , dah cukup bagi aku .
sayang ? haaa , ade lah jugakk , sikit ah *nipu! haha
amik ah tengok ambo nih eyh , semua gambo yang aku tak rela di ambil , haha .

nih tuan empunye badan , AQIM ;)

dye , Mieja ( maksdare ) , K.ya ( kakak dye )

*mg ngintai sape aqim weyh ?

sweet family :)

*ececeh , malu eyh time nih . haha

*warden kat umah aku , MAK aku lahh! haha ,
kecik tuh adk Aqim , Aimin namenye . then yang purple taknampak tuh Ummi , ;)

time nih kene kutuk , tahan malu
*g beraya umah orang pakai baju gtu je weyhh

si macho Aqim , alololo smart ah tuh ? :)

abang botak sayang ! haha

aku and akak dye , K.ya

S E N Y U M ;)

curang belake , pakat men handphone belake  haha

makan time !!! ~~~

# to Aqim :: wak , saya selesa dengan awak , even kite pernah gaduh besar , maki2 tuh semua kan ? tapi kite tetap berbaek , thanks kat family awk sebab layan saya dengan baek , saya sayang diorang kot , haa awk ? saya pun sayang awk , tp dopleyh lebih2 ah , katgi awok rimas , haha ;) saya suke awak kongsi masalah awak dengan saya . if satu hari nati awak betul2 ade masalah , cari lah saya . i'allah saya akan tolong awak like before , kite banyak sakitkan hati masing2 kan ? tapi alhamdulillah , saya dapat tahan ag ngan kerenah bodo awok tuh , heee . awak suke sakitkan hati saya ,, tahan je saya nih sebab saya tahu awk saje , mule2 memang sakit hati giler , then oke after that :) abah nak kite together balik kan ? i'allah , kalau ade jodoh , ade lahh , awk pun tak mengharapkan , saya pun same . hak awk pilih siape jadi pasangan awk nati , sekarang saya nak jadi teman rapat awk , yan leyh kongsi malsah awk , if awk dop suke , gitau ah k . saya akan paham :) saya akan jadi KAWAN awk sampai bile2 kalau tuh awk mahukan . and seriously , ak saba nak tunggu awk balik n just stay at kemaman je . takmau awk jauh2 , saya betul2 risaukan keadaan awk , like ape yang dah jadi kat sane , takmo kejadian tuh jadi kali kedua , saya betul2 takut hilang awak . please take note aqim , saya sayang awak , walaupun takleyh nak lebih2 sekarang . haha . :) k byebye

#saya serious dengan kata2 saya kali nih , please jage diri kat sane , n cepat balik . saya tahu awak nih degil , panas baran , hati batu lak tuh , tapi saya selesa ngan awak . awk wat bodo ah saya gane2 pun , aku caye je kat mg Aqim , haha . biar ah mg ade gtau someone yang , " sama la kite.. awek cm celake.. haha "   tak semua pempuan same lahh sayang :) aku takboh mg marah2 dah , aku nak mg suke je , happy . aku suke denor mg ketawa qim , senang hati aku , tenang je time tuh . aku harap aku dapat denar ag ketawa mg tuh :) thats all i read abaoout u sayang , maaf kalo tak selesa . :) aku sayang mung , Muhamad Mustaqim bin Azlan aka Kober :)
muahhhhh ! 

No comments:

Post a Comment