Saturday, October 8, 2011

hilang seorang kawan ;(


hye fellas , sorry aku lame tak update this blog , bukan dah buang blog nih , just ade kerosakan sket .
tapi alhamdulillah dah di baiki oleh Muhamad Mustaqim , thanks u ;)
oke , berbalik dengan tajuk entry aku kali nih . yess ! aku hilang kawan aku lagi .
meninggal 2 hari lepas , seriously ! aku sedih , aku menangis mase dapat tahu dat berita tuh .
firstly dapatt panggilan da mennggal kat tempat kejadian , then dapat call sekali lagi cakap nah kritikal , tadi salah info . soo , aku ayah mak kakak aku , anak sedare then abang ipar ( abang pada arwah ) , bersiap . kitorang gerak pegi KELANTAN . arwah di hantar ke HUSM KUBANG KERIAN ,giler sedih kott fikir2 balik . aku gerak dari kol 11 then samapi kol 5.30 . tapi ajal dye jemput dulu , dye pergi setengah ja sebelom kitoran sampai , lam area 5.00ptg . sumpah aku tak terkata , yang kuar time tuh just air mata aku . aku terkejut . then kitorang naek wad ( sbb arwah da di masukkan ke wad , ) , time tuh sumpah aku tak daya nak masuk then tengok dye . :( hmm , katil arwah betul2 kat depan pintu masuk wad lelaki , fuhhhhh ! aku kuatkan semangat aku , then tahu ape aku nampak ngan mata aku ??? sekujur badan da di selimut sampai keatas . Ya Allah , air mata aku terus mengalir tanpa henti , aku tengok abg ipar aku meraung , mak arwah tengah baca Yasin depan arwah , Ya Allah , memang tak tahan . then aku decide , aku nak kuar dari wad , aku kuar dari wad dengan baby akak aku , dye nangis . dengan aku aku nangis . tak tahan serious . memang time tuh aku perlukan someone yang aku nak peluk , tapi sape lah kan time tuhh , semua tengah kesedihan .
oke , nak tahu lagi sila klik kat sini http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Tragedibelibuahtangan/Article/index_html#.To5o4IKiCYU.facebook . tapi nih maybe tak penuh lahh , then korang leyh bace kat artikel dari paper Metro , or Utusan Malaysia . semua di muka depan , seriously , arwah memang baek dengan aku , aku banyak terkasar bahasa denan dye , aku harap dye tak terase hati dengan aku ,. banyak jugak kenangan dengan dye , dye pernah nyanyikan satu lagu untuk aku , tak ingat tajuk pe , tahu tak dye amik mane number phone aku ? dari phone abg dye ( abg ipar aku skg ) , sumpah kelkar time tuh .. aihh , banyak ag aku nak cerita , tapi bek sampai sini je , aku dah tak larat , aku asyik nangis je bile ingatkan arwah . 

p/s :: DEAR MOHD FAIZUDDIN BIN JAMIL , aku akan selalu ingat kau , even kau dah jauh dari aku dan yang laen , aku akan ingat ape yang pernah kite sembangkan dan akan jadi kenangan dalam hidup aku . sorry aku tak sempat bagitahu kau ape maslah aku , kau always IM CHAT kat aku , tapi aku layan2 camtuh je kan ? maaflahh , bukan bermaksd aku taknak layan kau , maaf sangat . aku simpan kenangan kau dan aku dalam hidup aku baek2 . terima kasih sahabat , terima kasih . moga kau tenang di sana , ;(
AL FATIHAH , 06071992 - 06102011 . ALLAHYARHAM MOHD FAIZUDDIN BIN JAMIL .
#aku harap aku kuat untuk tidak menangis ag kalau ingatkan kau , ;)

Pendekar Mustar
MOHD FAIZUDDIN BIN JAMIL

keadaan kereta mangsa2 kejadian . #walhualam

#moge arwah2 yang terkorban di tempatkan di kalangan yang beriman dan soleh , amin .

No comments:

Post a Comment